luni, 25 iulie 2011

letter for you..

''Stau şi-mi aduc aminte şi acum,acea îmbrăţişare pe care n-am să o uit vreodată,parcă spunea: ştii,eu sunt lângă tine şi aşa o să fie mereu,îţi promit.Te iubesc prea mult ca să te las să pleci,nu are rost să plângi..toate o să se rezolve.Îmi aduc aminte şi acea privire,cu ochii tăi mari şi căprui,aşa de inocenţi,dar care pot spune atâtea minciuni dintr-o privire,pe care eu mereu o să le cred.Nu am plâns niciodată aşa cum am plâns atunci,nu credeam că pot să am atâtea lacrimi în mine.Îmi e aşa de dor de acel ’’tu’’ care erai cândva,acela care mă înţelegea,acela cu care mă certam din nimicuri,acela care mă făcea să râd,acela cu care am stat la telefon doar pentru că îmi era frică să mă mai uit la Fenomene Stranii,acela care..erai tu.Erai altfel,atunci..acum te-ai schimbat.Eşti..cine nu credeam că vei deveni vreodată.Ştii,n-am să te uit vreodată pentru că ai fost,eşti şi vei rămâne..acel ’’el’’ of my life.Te iubesc prea mult să te uit,deşi ai plecat,amintirea ta rămâne acolo,pentru totdeauna.Chiar dacă am făcut greşeli,şi tu şi eu..pot fi iertate,da' e prea târziu,nu am ce să fac,nu mă pot opune destinului.Şi dacă o să vrei vreodată să te întorci,o să te aştept şi poate,că va fi bine,pentru că..cum ziceam,te iubesc prea mult.''

Cu drag,your first-love.
Adio dar îmi lipseşti prea mult..



Un comentariu:

  1. ba .. nu vreau sa lacrimez =)) ce kkt .. mda .. stiu ce simti ;-j chiar acum realizai asta :| Marg .. be strong , i am here >:D<

    RăspundețiȘtergere