joi, 14 iulie 2011

eşti prea prost să ştii că pierzi.

Mă plictisesc.Ascult muzică şi filozofez cu cineva despre ’’ teoria brânzei ’’ – foarte naşpa.Ştii,încerc să-mi storc creieru’ la maxim şi să găsesc un motiv,stau,mă gândesc,mă gândesc,mă gândesc....şi fix p#la.Aaa,gata.Vorbeam cu C.despre faza cu pierdutu’ unei eprsoane şi gen: după îţi dai seama cât de mult a însemnat pentru tine.Da.E chiar de căcat..Ştii,eşti cu o persoană,pula mea,vă iubiţi sau cel puţin aşa credeţi,totu’ mega-extra-ultra-gica frumos până când intervine plictiseala.Morţii ei –distruge totu’.Deodată parcă numai ai chef să ieşiţi afară,numai ai chef să-i răspunzi la telefon,numai ai chef să vă tăinuiţi pe mess şi brusc..se întrerupe orice legătură.Parcă uiţi şi efectiv,nu-ţi mai pasă coaie.Deja poţi să respiri şi ’’ fără el,ea ’’- ieşi afară,te distrezi bine mersi cu prietenii şi deodată îţi aduci aminte când cineva mai flirtează cu tine : coaie,stai un pic că eu nu pot,parcă eram într-o relaţie..Şi efectiv rămâi : what the hell?! I have a bf,gf ?!?!??! Şi după,te gândeşti : bă,nu se mai poate aşa,ce căcat de relaţie e asta?!Te hotărăşti şi  zici :gata mă,deseara vorbesc cu el,ea.Şi aşa se întâmplă.Stai,aştepti,te apucă toţi dracii când vezi că,morţii mă-sii,numai intră odată?!Am treabăăăă,d’oh.Şi deodată,când vezi ce poze aumai postat ăia pă feisbuc,apare (name) is now online.Perfect.Îţi freci palmele şi începi şi dai în tastatură ca dracu’,acelaşi banal : ’’Bă ştii,uite..mă gândeam zilele astea,nu am mai vorbit şi nu ai mai dat nici-un semn de viaţă poate ar fi ok să o terminăm,a fost bine cât a durat..totuşi suntem prea diferiţi,oricum nu ar fi mers-rămânem prieteni,ok.Hai te pup,ne mai auzim.’’ Şi gata mă,nu te doare nimic.Bagi un clubbin’ şi te iei la taină cu cine-ţi iese în cale.Totu’ bine-mersi până când,după câteva zile stai şi te gândeşti,aşa când mai filozofezi tu despre viaţă : bă,oare cum era să mai fim împreună?Ştii,şi e şi mai de căcat atunci când te uiti pe feisbucu ei,lui şi ştii,are poze când se linge cu unu,una,ştii..e de tot rahatu’.Şi atunci îţi cari pumni că ai fost prost,proastă şi te-ai despărţit de el,ea.Sfat : ştii,poate zilele alea avea probleme,pula mea,ştii poate treubia să te gândeşti de 2 ori înainte să faci un lucru.Ştii,poate putea să fie ceva între voi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu