duminică, 17 iulie 2011

Dear,

Hei,uite încep prin a-ţi zice că eşti unu’ dintre cele mai bune lucruri care mi s-au întâmplat de când m-am născut.Am nevoie să-ţi zic asta pentru că am vaga impresie,că în ultimu’ timp te simţi ‚’’ neglijată’’ sau ‚’’neapreciată’’ oricum ar fi ,ştii că sunt lângă tine oricât de mult ne-am îndepărta şi oricâte certuri am avea şi vreau să-ţi zic că-ţi mulţumesc pentru tot ce ai făcut pentru mine,ş pentru ceea ce faci încontinuare,ştiu ,chiar dacă nu îţi e uşor,ai persoane care ţin la tine şi te iubesc,te sprijină şi te ajută iar eu sunt una dintre ele.Vreau să ştii că oricâte greutăţi ai avea ştii că poţi să mi le zici ştii că nu mă supăr,ştii că o să te ascult indiferent cât de sătulă sunt de tot,indiferent de cât de supărată sunt pe viaţă indiferent de ce voi avea,voi fi aici ca să te susţin şi să-ţi zic o vorbă bună atunci când o să ai nevoie.Te iubesc şi tu ştii asta,ai rămas lângă mine după atâta timp chiar dacă ne certam cu  săptămânile ,mereu veneai şi-mi  ziceai că totu’ o să fie bine dacă nu o ziceai,o înţelegeam dintr-o privire şi-mi era de ajuns.Te respect ca şi om,ai o grămadă de calităţi chiar dacă nu le afişezi pe toate,ştiu că eşti un om care merită multe dar care din păcate,nu primeşte atâtea câte şi-ar dori sau cât ar merita.Ştii că sunt încăpăţânată şi că fac doar ce mă taie capu’ şi d-asta Dumnezeu mi te-a adus în viaţă,ca să mă faci să numai fiu aşa,ca să-mi dau seama atunci când greşesc,ca să-mi dau seama ce am în viaţă şi ca să-mi dau seama că ar trebui să te păstrez pentru că,ştii şi tu,nu-mi e bine fără tine.Te iubesc,din nou,şi-ţi mulţumesc din tot sufletul.La mulţi ani de un an,băi! >:D<

Un comentariu: