sâmbătă, 23 iulie 2011

Ce ciudat..mă simt..foarte..aiurea.Nu ştiu de ce,probabil pentru că am fost la restaurant cu ai mei şi cred că pizza aia semăna ori cu un frizbi colorat ori cu o minge desfumflată cu buline diferit colorate,în orice caz,nu avea gust de pizza.Şi poate că mă mai simt aşa pentru că..sunt pe cale să mă bag în cel mai mare rahat din viaţa mea,vorba aia: de bună voie şi nesilită de nimeni.(sau probabil că da,silită de orgoliul meu prost care-mi zi: dă-i acolo,fă-l pe ăla să-şi bage unghia în gât când aude că eşti cu X.)Dar..ştii,căcat..inima mea nu vrea asta.Înima mea vrea..altceva.Sau mai bine zis pe altcineva..şi eu nu vreau.Pentru că ştiu că n-o să pooooot.Şi..na..e naşpa.Şi măcar să întrerup acest ’proces’ care este pe cale de desfăşurare.Sau ştii,poate nu e chiar un rahat..poate că e chestia pe care am aşeptat-o acum câteva săptămâni,pentru că dacă stai să te gândeşti şi Mr.M.are nişte post-uri p-acolo,şi cam aceleaşi sentimente da’ totuşi..si mr.Y (nu dau iniţiala)are un post..scri s aşa din inimă şi mai are un atuu..şi e ...de căcat.Numaaai vreau relaţii (defapt vreau,da’ doar cu o singură persoană la momentu’ ăsta)..
Ps: I wish  you know what exactly I feel for you..it makes my job very easier..da' ştii ar suna ciudat : bă,ştii,coaie,îmi placi.nu ne cunoaştem nici de o săptămână..da'-mi placi.şi nuştu' ce să fac,ştii că mai aşteaptă şi alţii,da' defapt eu vreau să fiu cu tine pentru că na..căcat,îmi placi..u understand me?!da' eu deocamdată aştept să ies şi cu altu' afară să văd..îmi place mai mult de el decât de tine?da' ştii ce ar fi tare?!Să-mi zici dracului şi mie dacă mă mai complic degeaba sau mă bag cu ăla că n-am altă soluţie..pula mea,sfârşit.(apropo,poza aia..e prea tare,jur)Review after 2 seconds : O doamne,cât aş vrea să-i pot spune şi lui asta,ar fi ciudat..da' totuşi,exact,bă da' exact ce simt acuma.
REVIEW : mi-am dat seamaaaaaaa,iuhuuuuuuu.Ştiţi care-i faza?!?!?!?!E orgoliu meu,din nou.Ştii mr.M a fost tot aşa,o chichiţă de orgoliu gen: bă hai să văd,dacă-mi dă de înţeles că mă place,pf,sunt cel puţin şmecheră.Acum,că a făcut asta.Ştii,m-am cam plictisit..da' cu mr.Y e altfeeeeeeelll,şi nu pot să cred ..de ceeeee?!?!??!?!STAI STAI.Dacă o să-mi dea şi el de înţeles că mă place o să fie..prea şmecher.Şi dacă n-o s-o facă?!??!Să mă cac.Sau poate dacă o veni altu',o să uit şi de Y , o domneeeeeee,o doamne.Haideţi băi cu un tip super hot,mega-extra-ultra b@g@b0nT =)).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu