joi, 28 iulie 2011

.

[fara diacritice]

Stiti bai care e chestia?Fiecare om are cate o limita si atunci cand limita aia e calcata in picioare fix ca un chistoc de tigara,omu' ala se schimba,coaie.Numai accepta toate cacaturile,toate porcariile,toate nimicurile care pana atunci le inghitea exact ca pe un sirop care are un gust naspa si vrei,nu vrei trebuie sa il inghiti.Da' diferenta e ca siropul ala iti face bine da' chestiile alea: nu!Pentru ca tu esti prost ca le accepti,pentru ca tu esti luat de fraier cand ierti si taci,pentru ca azi nesimtirea si indiferenta sunt mult mai apreciate decat bunul-simt si respectul.Si nu sunt eu de vina,frate!Cineva m-a schimbat,m-a facut sa-mi deschid ochii si sa cresc pentru ca viata nu e roz,e roz daca vrei tu sa fie,si ii multumesc atat de mult acelei persoane pentru ca fara ea,as fi ramas la stadiu' de pitipoanca retardata.Chiar imi dau seama prin ce a trecut doar ca sa poata faca asta,involuntar sau nu,a facut-o si eu ii sunt recunoscatoare.Am nevoie de persoane in viata mea care stiu de ce sunt acolo,stiu sa numai faca a 2 a oara cand imi gresesc,sa stie sa ma respecte,sa ma ajute,sa ma inteleaga cand am nevie si sa ma iubeasca asa cum sunt,cu calitati si defecte - pentru ca eu,nu ma mai schimb pentru nimeni.Am facut deja greseala asta si n-am s-o mai repet!Si chiar m-am saturat sa mi se reproseze ca fac nustu' cum si pe dincolo,hai sugeti pula si taceti,daca vreti sa iesiti cu mine,iesiti si cu defectele mele.Si daca am figuri,e pentru ca o meriti,pentru ca eu sunt om cu cine merita,nu cu cine-si baga pula si-si bate joc ca asa i se scoala lui.Si e vina mea,nu a altora pentru ca eu accept asta si eu trec peste,in loc sa pun punct atunci cand trebuie.Da' stiti de ce o fac?Pentru ca am nevoie de persoanele alea in viata mea,pentru ca le iubesc foarte mult si tind sa cred ca am devenit dependenta de ele,dar nu-i nimic,orice invat are si dezvat pentru ca eu una,m-am saturat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu