miercuri, 15 iunie 2011

Time to delete something.

Timpul să facem ceva curăţenie pe aici.Dragi,posturi naşpa dar mai ales inutile,prea sentimentaliste-feriţi-vă că vin.Nu,nu şterg pentru că îmi aduce aminte de cutărescu,pur şi simplu,vreau să şterg şi punct.Cui nu-i convine,kiss my ass.

Edit later: 
-terminat cu 2010.am şters 16,au rămas 26.(omaigad.2011,ianuarie 25.da' am scris nu glumă.)
Ah,cred că posturile în care erau doar versurile nu o să le şterg.sunt micuţe şi reprezintă mult aşa că nu am de ce să le şterg.Pfu,cred că dau remove şi la linia aia barată,adică nu am de ce să o păstrez.Pe atunci,aia simţeam şi gata.Holy shit.Nu mă pot decide dacă să şterg sau nu postu cu prima dragoste,un mare căcăaaat..
Aşadar,din 25 mai sunt 20.Nu m-a lăsat inimioara să şterg mai multe căar fi rămas in jur de 10,15-încă sunt în dubii cu acel mic buclucaş post..
Îmi place şi postu' When.. nuştu,pur şi simplu îmi place faptul că am fost sinceră(bine,în majoritatea sunt) e,pentru mine,şi cantitativ şi calitativ aşa că,fb.
Omagaaa,martie.O.O-melodia cu Shiny- My mistake,am să o ţin minte toată viaţa mea,cât am pişat ochii pe ea şi daca şa mai asculta-o,sunt lafel de sigură că aceiaşi reacţie aş avea-o.
WOleeeuuu: Nu pot să-mi revin.. aşa se numea postu',adică începutu (că deşteapta de mine nu i-a dat nume),chiar mă amuză,mai ales finalu,e prea..tare.Îl păstrez.
Nu ştii nimic! - postu ăsta,mă impresionează până la lacrimi.Ţin minte cât de mult ..pfu,îl ppăstrez.


Finally - peste aprilie,mai,iunie n-am de ce să mă mai uit adică ştiu ce am scris,or fi fost ceva scăpări da presupun că nu aşa mari cum fuseseră pe la început,oş fi învăţat dracu şi eu să mă mai controlez.Anyway,poate mai reutşez mâine câte ceva,acu mi-e prea lene şi somn.
Noapte bună!(Fuuuuck,tocmai mi-am adus aminte că am rămas datoare cu 2 post-uri în privinţa cărora încă nu m-am decis,off.mă mai gândesc mâine)



Edit after 2 days : le păstrez (:|

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu