luni, 20 iunie 2011

summer,yeeh.

Ooo,da.Ieri am avut parte de prima zi la pişcină/plaja/ce-o fi fost şi ea.Fiecare lucru făcut într-o vară şi reluat în cealaltă îmi trezeşte nişte amintiri atât deeeee...ciudate.Adică,unele lucruri suntmenite să se repete.A fost..tare,înafara faptului că m-am ales cu o mareee,mare arsură pe spate şi efectiv mă ustură de-mi vine să urluc a din gaură de şarpe,totul e perfect.A,da-să nu uităm faptu că era sa mă înec de..una,două..trei,patru...am pierdut numărătoarea şi măcar,bine că nu amînghiţit apă.Şi mi-a mai futut şi mama starea de bine căă ceee: stai domne,pe prosop,ce vrei să faci insolaţie?E mă cac pe ea de insolaţie,am venit să mă bălăcesc,nu să stau pe prosop să nuştu ce.
De abi aştept şi următoarele zileeeeee de plajă.8->

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu