joi, 9 iunie 2011

best thing i ever had..

Şi poate că nu e vina noastră,poate că aşa trebuia să se întâmple..poate,chiar numai avea rost,eu m-am schimbat,tu te-ai schimbat..nici-unu dintre noi numai suntem cum am fost..ne-am maturizat,mai mult sau mai puţin,poate,acum ştim ce vrem amândoi de la viaţă şi poate că nu puteam să continuăm în ritmu’ ăsta..până la urmă,toate au un sfârşit,nu?Şi cu toate că ştiam asta de la început,niciodată nu mi l-aş fi imaginat aşa-poate mi l-aş fi imaginat ceva mai frumos,ceva care să nu doară atât d etare,dar..poate că î modu’ ăsta e mult mai bine să putem uita odată pentru totdeauna.Şi deja unele lucruri s-au consumat,vechile trucuri (cum ar fi blogu’,scăparea mea,diana-scăparea ta) numai funcţionează,şi poate că faptul că ai plecat..a fost lovitura de graţie.Nemaifiind acolo,chiar şi certaţi,numai puteam facenimic.Nici-o  pivire care să zică totul,nici-un zâmbet care să şteargă cu buretele,cearta de aseară de pe mess.Nici-o scară,nici-un bloc unde să mai stăm..nimic.Acum,câteva luni,mă puteam considera un om  ’’bogat’’,aveam prieteni,aveam pe cineva pe care,credeam eu,îl iubeam..aveam tot ce-şi putea dori un om la momentu’ respectiv,acum..nuştiu ce am-,poate am ceva raţiune,poate am ceva..minte,ceva mai..’’robotic’’ ca să zic aşa,sentimente..nuştiu dacă mai am,defapt..nuştiu dacă mai sunt aşa deputernice..nuştiu pe unde s-au rătăcit,nu le mai simt şi e pustiu.Şi ..acum,nici-o melodie numai poate spăla amintirea ta,numai poate şterge urma imaginii tale imprimante în memoria mea-nu am uitat,nu..doar am învăţat să trăiesc fără.Şi poate că doare,poate chiar mai mult decât a durut vreodată doar că..acum,e..altfel.Şi dacă Dumnezeu aşa a vrut să fie,asta e..lacrimile nu pot întoarce timpul şi nici deciziile permanente.Stau şi dau repeat la melodiile pe care le ascultam cândva şi-mi vin în minte doar clipe...

Un comentariu:

  1. Ba`..nuj ce sa zic..da` eu una numai pot si cred ca ar fi timpu` sa dam refresh, pe bune, la tot .. ;)

    RăspundețiȘtergere