miercuri, 22 iunie 2011

MĂ PLICTISESC.

Deci oficial este prima săptămână de vacanţă şi eu mă plictisesc al naiba de răăău.E 3 juma şi e caniculă,nu pot să ies afară;aştept să se facă 5-6 să pot să ies !,şi cred că o să mă dau cu capu de tastatură că numai supooooorrt,mi-e lene,mi-e somn,n-am chef de nimic,nu-mi vine să fac absolut nimiiiiiiiiiiiiiic,a da,şi mă piş pe mine,da' nu pot să mă ridic de pe scaun,zici că am super-glue.Nuştiu ce să ascult,am televizoru dat pe kiss şi îmi cântă într-unaaaa : yayaaa,boy u make me high ; noo moree teaaaaaaars when i look into ur eyes ; tonight im lovin u,tananana; find me ale ale-hai să mă duc la baie,ale ale.Nuştu de ce începui postu,crecă din plictiseală,crecă din prostie..m-am mai confruntat eu cu o astfel de stare pe la sfârşitu iernii-aia da plictiseală..
Oficial,mă duc să mă pis şi să fac ceva .Pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu