marți, 7 iunie 2011

E ceasu..9.Hă?Da chiar e 9..ciudat,nu-mi amintesc ca vreodată să mă fi apucat de vreun post pe la ora asta.Anyway,a venit vara.Daaa,chiar a venit şi nu pot să cred,adică..mai acum câteva luni mă plângeam că vreau vară şi că odată cu venirea ei o să se rezolve o mie una de lucruri da..p;;a,defapt mint,majoritatea s-au rezolvat,doar că-mi imagnam altfel momentu în care am să realizez că a venit vara.Îmi amintesc cum îmi propuneam că am să fac multe chestii,că am să-mi fac ordine în gânduri,că am să dau nişte refresh-uri multe şi permanente-ce-i drept aveam visuri mari,păcat că nici-unul din ele nu s-a adeverit.Nuştiu,simt că totu e prea monoton şi defapt nu ar trebui să fie aşa.Adică,stau şi mă gândesc că daca iar am să fac ce am făcut vara trecută,mai exact,să frec menta,apăi fac şuşu pe ea de vara,asta e ultima vara(înainte de liceu)când amsă mă mai pot distra,ceva la modu că o să vină vara de la clasa a 8a şi o să fie stres că o să fie căcatu de examen,blalblabla.
Bun,deci am să aştept şi am să vad ce o să se întâmple.Las lucrurile în voia sorţii.

ps.în timpu zilei mă trăsnesc nişte idei aşa strălucite da de la a gândi şi a pune lucrurile pe foaie,cale lungă.Am să încerc să mă ţin să mai scriu lucruri care mi se par cu adevărat ...de scris.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu