miercuri, 29 iunie 2011

Blablabla2.

Să-mi bag pula,frate!Aşa-mi trebuie dacă îmi fac iluzii şi speranţe ampulea;şi defapt,stai aşa,nu e vina mea.N-am zis nici nu,nici da da’ dacă tu eşti muist şi nici măcar nu ne-am văzut vreodată şi deja beleşti pula că hai să nujtu’ ce,apăi aşa-ţi trebuie.Cum morţii mă-tii să nu te oftici când un om zice ceva şi promite multe şi te minte şi face pe dracu’-n patru numa’ ca să-i zici şi tu o vorbă frumoasă şi să-i linguşeşti orgoliu’ de mare..nimeni,da’ să-i explici şi tu cu frumosu’ că ai trecut şi tu printr-o perioadă ca dracu’,să înţeleagă şi el că na,îţi e greu acu  şi n-ai ce să faci,nu coaie.El face fix ce nu trebuie:mănâncă căcat la modu’ naşpa.Şi tu,ca să nu fi nesimţită să arăţi că ai ăia 7 ani de la mă-ta de acasă,suni încerci să dai de el şi tot el sare de cur în sus că vezi doamne,da ieşim că nuştu ce.Hai frate,beşi.Mă cac pe tine.N-aţi înţeles nimic,nu?Nu-i nimic,nici eu.Da' ştii ceva?N-am să mai fac greşeala asta de două ori,nu sunt atât de proastă.Problema cu mine e că iau totu' prea în serios,hai că am apucat să pun ceva de la mine,da' atât bă!Nimic mai mult.

Un comentariu:

  1. aleluiaaa .. cat imi place postu` asta .. chiar daca te oftica ala etc .. esti pe drumu` cel bun .. intr-un fel .. crede-ma .. :)):D >:D<

    RăspundețiȘtergere