miercuri, 29 iunie 2011

Blablabla..

Am citit postu’ ăsta de cel puţin 5 ori şi nu mint,nu aş avea motive s-o fac.Nu am să neg,sunt lucruri adevărate acolo şi probabil ce doare cel mai tare e că,şi eu am început să cred că sunt şi regret că nu am putut să le văd mai devreme,poate dacă o făceam nu eram aşa acum..dar,toate se întâmplă cu un scop.A trecut timpu’,probabil asta trebuia să se şi întâmple,nu?Nu mi-a fost greu,de ce să mint?Au fost lucruri şi mai grele peste care a trebuit ăs trec iar ăsta nu e unul dintre ele.Nu vreau să mai comente z comportamentul unui anume om,nu am dreptu’ şi plus de asta,nu am de ce.Fiecare face ce vrea şi e răspunzător de faptele sale. toate chestiile alea marunte, da` importantae pe care le-am facut impreuna?! –iubita,scumpa şi draga mea Diana,au fost lucruri mărunte dar doar atât importante,nici vorbă.Poate importante pentru noi..  Cand mortii tai te-ai schimbat aja .. cand ne-ai dat dracu` pe toti ?! – contează ?oricum nu o să primim explicaţii niciodată şi presupun că nu le merităm,nu ?Cine suntem noi ?Suntem nişte nimeni mă.Btw,că tot pomeneşti de promisiuni : ele mereu se încalcă sau nu se respectă,obijnuieşte-te.O să închei postu’ ăsta aici prefer să mă abţin pentru că dacă încep nu mă mai opresc şi e mult mai bine aşa.Am scris postu’ ăsta doar de dragul vremurilor vechi şi poate şi pentru Diana,dar doar atât.Altceva sau altcineva nu merită efortu’.
Să se menţioneze că apreciez efortu' pentru postu' ăla,te iubesc şi mulţumesc>:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu