marți, 31 mai 2011

Pentru că ne place,place,plaaaceeee.


Câteva zile şi vine excursiaaaaaaaa.Înainte de asta tre sa ma scap de lucrarea la chimie de vineri şi sunt F-R-E-E.God,de abi aştept.Însfârşit,două zile de odihnă şi pace departe de Craiova.Bine,chiar daca o să mai fie nişte miiiiicciiiii interferenţe,între ghilimele,n-am să las pe nimeni şi nimic să-mi strice bbuna dispoziţie [aşaaa cum au făcut anu trecut unii ] -da' asta doar pentru faptul că i-am lăsat eu.
De abi aştept să fim pe autocar şi eu cu căştile în urechi-iubesc lucru ăsta.Îmi place să stau să meditez atunci când merg cu maşina.Poate chiar o să-mi fie de folos chestia asta.O săăă-mi limpezesc mintea şi o să fiu ready pentru vacanţăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăă.Dadadadadada,nu pot să cred că a venit.Încă o săptămână şi o să fiu relaaaaaaax,totaaaaaal,băăi.De abi aştept să mă trezesc la 12 să nu mă gândesc la ce mai am de scris,lalala.Şi să plec la maree,tanananaaa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu