miercuri, 18 mai 2011

Lalala..

Joi,joi,joi.Mâine e joi = istorie,biologie şi ce fac eu?Stau şi belesc ochii pe la diverse chestii pe feisbuc şi..mi-e somn,n-am chef de nimic şi vreau vreau vreau VREAU vară.Da,good!Vară,vară,vară,ce bine sună cuvântu' ăsta.Vreau să dooorm,vreau să stau chill să nuştiu,căcat.
Nu am nevoie de nimeni,nu am nevoie denimic,nu am nevoie de tine.Te urăsc în pana din perna mea,mi-e milă de tine că ai ajuns aşa,m-ai dezamăgit,te credeam altfel,aveam încredere în tine,credeam că putem să avem ceva..ceva diferit,ceva special,ceva ce alţii nu au.
Huh,ce ciudat.Chestia asta îmi sună cunoscutăăăă,a da..era chestia pe care aş fi scris-o dacă mi-aş fi dat drumu' cu adevărat,dar cum eu nu am nimic şi sunt al dracului de bine,n-am să zic asta am să zic doar :
Ah,păcat de tine,te credeam altfel.Nu m-ai dezamăgit pe mine,ci pe tine dar păcat că nu realizezi.Serios acum,chiar mă bucur că..ai plecat.Sper să fi (mint) fericit acolo unde eşti şi mă rog,baftă:*
Dadda,a doua variantă e mai ok.Pare drăgută,nu scoasă aşa..din corason şi mult mai..altfel decât prima.Deci rămân la prima variantă.
Noapte bună şi să sperăm că mâine n-am să arat ca un zombi ambulant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu