miercuri, 25 mai 2011

Another day.3

Uite că a trecut şi teza şi n-a murit nimeni(:|Eventual Mărin dacă cumva ia un ,Doamne fereşte,9,50,da' în fine.Păi pana mea,sper să fi făcut bine şi să iau notă mare,acum ce o fi o fi.
Mă plictisesc îngrozitor derău,mâine e joi şi (presupun) că nu am nici-o temă deci e timp berechet de trândăveală.Cred că merit şi eu acolo,2-3 ore după ce a fost săptămânile astea.De abi aştept să vină vara şi să pot să doooooooorm cât vrea muşchiu' meu şi să mă doară-n penis de ceva sau cineva.Azi pe la ultimele două  2-3 ore m-a apucat aşa o moleşeală,îmi venea să mă culc unde vedeam cu ochii păcat că n -am reuşit pluuuuss o melancolie (dacă i se poate zice aşa) şi îmi place,adică înafara faptului că nu prea aveam chef de nimic,îmi plăcea faptu' că oricine putea să-mi facă orice,să mă înjure şi căcaturi de genu' că eu practic,eram cu mintea în altă parte şi puţin îmi păsa ce zicea sau ce făcea persoana respectivă.Aş vrea să mai prind momente de genu' ăsta,da' atunci când am nevoie,ştii cum e:vine când te aştepţi cel mai puţin.În fine.Mă duc să-mi fac un duş şi după sămă pun în pat şi să blesc ochii la pc ori la tv.

PS:am nişte greşeli gramaticale din cauza bateriilor de la tastatură care s-au cam dus şi-me lene să mă duc să-mi iau,probabil o s-o sun pe mama să-mi ia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu