marți, 17 mai 2011

Another day.(2)

E 10 şi am o lene şi un somn şi o foame (cred că mă duc să-mi pun nişte cereale) şi  nu am chef de nimic,şi vremea asta e de căcat.În pana mea,o zi caniculă,alta ploaie,una caniculă,alta ploaie..păi da hotărâţi-vă odată.Eu personal,aş vrea să fie cam pe la mijloc,nici cum a fost ieri da nici să plouă continuu.
Azi e..ce e azi?Aa,marţi - zi uşoară.Joi am două lucrări,căcat.Bine măcar că l aistorie mai reţin de prin clasă.
Anyway,stau şi mă gândesc cum mi-ar fi să numai fiu aici-ceva în gen:să mă mut.Oare aş mai păstra legătura cu ceilalţi?Sau mai bine-zis,ei ar mai păstra legătura cu mine?I-ar fi cuiva dor de mine?Aş fi ipocrită dacă aş spune că nu.Ba da băi,i-ar fi cuiva dor de mine doar că pentru o scurtă perioadă.Pentru că persoanele se pot înlocui extraordinar de rapid,cu sau fără voia-noastră,aşa că n-am de ce să-i învinuiesc.
Oare ar fi mai bine acolo unde aş pleca?Evident,din punct de vedere material,ar fi de 38492384923 de ori mai bine da'..eu mereu m-am gândit că nici 1 miliard de euro nu mi-ar putea şterge pagubele ''sentimentale''.
Ete căcat,n-am chef să mă mai gândesc la chestii de genu',mă întristează prea mult.Suuuuunt aşa de obosită,aş dormii în continuu.Aseara m-am culcat la 9 jumate şi az'dimineaţă tot aş mai fi dormit,ohoo,şi încă cât.De abi aştept să se termine naiba odată semestru,să intrăm în vacanţă(vacanţa asta am de gând să-mi mai recapitulez nişte chestii să intru în forţă într-a 8a:)) ).
Anyway,ăsta a fost un post scris din plictiseală că la ora asta nu prea am ce să fac.Decât să mă duc să mănânc nişte cereale şi eventual să mă uit la episodu' din robotzi că nici până acu n-am apucat să-l vad.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu