joi, 21 aprilie 2011

Phrases on Feisbuc! :>

  •  Fiecare zi e specialaa.. Oricum e plin de atractii  . Iar daca nu vi tu, nu-i nimic! Vin altii.
  • • Am întrebat multe,însa răspunsul tău va fii cu puncte puncte`
  • De azi m'am lamurit ! Nu mai accept ce m'a ranit !
  • Un sfat...Sa nu ai încredere în persoanele care deja te-au ranit în trecutUnele dintre ele o vor face din nou .
  • Te minti si acum, ca desi iti este dor, ai pus orgoliu in fata sentimentelor!
  • Lexa: Va veni o data vremea cand in urma vei privi... ai vrea sa reinvie toate bucurii si nebunii... dar trecutul se ascunde, nu mai vine NICIODATA numai amintirea spune ca... "Asa a fost o data!"
  •  Va veni timpul sa vorbim din nou..Eu o sa rad de multe...Tie o sa iti para rau
  • uita`te la tine,k eu nu pot..ai ajuns atat de jos k n my am cum s t scot..am crezut in tine dar ne`ai mintit pe toti,m-ai mintit si pe mne...nu credeam k o sa poti
Foarte tare,am lăsat Phrases-u de pe feisbuc să vorbească despre starea mea,mie mi-a fost prea lene=))))))

Un comentariu:

  1. /:) .. mdea .. dragut ce sa zic .. interesante vorbe si adevarate uneori , dar .. in fine .. ;-j

    RăspundețiȘtergere