miercuri, 27 aprilie 2011

Big girls don't cry!

Big girls don't cry,woaw..ciudat titlu,da' mă rooogggg.Nici nuştiu despre ce vreau să scriu că..în mintea mea e un amalgam de sentimente,saracele de ele nuştu' în ce parte s-o ia,defapt nu sentimente,idei,gânduri,de sentimente am scăpat,sau mă rog,încerc.Ciudat,nu-mi prea vine inspiraţia,nuştiu de ce,aş fi vrut să scriu ce am în cap,să mă eliberez da' ce eliberare,frateee,numai înţeleg nici eu nimic.
Păi,mai nou am adoptat un nou stil : nimeni nu merita nimic , asa ca de ce sa ma complic?, exceptând-o pe mama şi buni,of course.Nuştiu,imi vine să zic ceva,să comentez da' pur şi simplu mă abţin,fac ceva şi tac din gura,ori îmi muşc limba ori buza,sau orice altceva,încerc să mă abţin şi vreau ca în curând să nu mă mai abţin,ci să devină un reflex,să-mi intre in caracter şi să rămână înfipt acolo pentru multă,multă vreme.
Oricum,mi-am dat seama de ce vreau să fac asta,sau mai bine zis,de ce încerc : poate din cauza prea multor dezamăgiri (şi fată de mine) şi poate,şi faţă de alte persoane,dar asta e,suntem oameni greşim,dar eu  am să încerc să fiu altfel,să mă gândesc de două ori înainte să fac ceva,să nu-mi pese de ceilalţi ,ciudat dar poate o să funcţioneze,să sperăm.
Scriu în scârbă şi poate asta mă face să scriu cât mai puţin posibil,sunt seacă şi nu am idei,am scris asta doar ca să..nuştu,să mai fie un post scris ori..să mă eliberez?Cine poaaate ştiii..(eu probabil,da' nu-mi dau seama încă).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu