luni, 11 aprilie 2011

Alea alea..

11 aprilie.Phoaa,da' cât timp a mai trecut de când n-am mai scris,ultimu' post a fost eseul ăla pentru română,deci,nu se pune,penultimu',nişte versuri şi o poză şiii..ultimu' post,scris aşa..din sufleţel,a fost cu ,,Don't say goodbye '' - mda,a fost naşpa pentru că..am primit o veste..adică..pana mea,o să plece nişte colegi printre şiii..căcat,se înţelege.
Bă,s-a cam pus prafu' p'aci,ar trebui să dau cu mătura,să fac ceva curăţenie,alea alea..şi nuştu de ce n-am mai scris,poate n-am mai simţit nevoia să spun toate banalităţile care se întâmplă,decât să irosesc post-uri aiurea pe chestii,prefer să numai scriu.A fost o perioadă mai liniştită,după uraganu' de l-am simţit în iarna asta şi sinceră să fiu,mă bucur că e ok acum,am învăţat nişte lucruri din experienţele precedente,pe care,dacă le auzeam de la cineva,nu le băgam la cap.Deşi simt că ştiu lucruri în plus,pe lângă cei de vârsta mea,nu sunt cu nimic mai specială,adică..tot aşa sunt.Nu m-am mai maturizat,tot acelaşi copil prost am rămas,tot cu acelaşi comportament.Oare de ce?Sunt conştientă că aş ştii cum să procedez în unele situaţi,dar totuşi..nu o fac aşa cum aş fi vrut,hell knows why.
Ştii,e napşa când vezi aşa,persoane d-alea gen : le-ai ajutat bă,cât de mult ai putut,când erai în genunchi,tot la ei te gândeai şi acum ei se pişă pe tine şi sunt faţă de tine gen : ne cunoaştem?!!?! Da' nu-i nimic,ne-am învăţat să fie aşa,totu' sec,lipsit de vlagă,oameni nerecunoscători,că altfel nu le pot zice.
Asta eee,lumea se schimbă,,ce să le ceri..:-??Poate sunt eu prea absurdă,oş fi înebunit dracu şi eu la câte am păţit,hai na post d-aci scris frumuşel din plictiseală.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu