sâmbătă, 12 martie 2011

Zodii.

Capricorn: 20 ianuarie – 16 februarie
Varsator: 16 februarie – 11 martie
Pesti: 11 martie – 18 aprilie
Berbec: 18 aprilie – 13 mai
Taur: 13 mai – 21 iunie
Gemeni: 21 iunie – 20 iulie
Rac: 20 iulie – 10 august
Leu: 10 august – 16 septembrie
Fecioara: 16 septembrie – 30 octombrie
Balanta: 30 octombrie – 23 noiembrie
Scorpion: 23 noiembrie – 29 noiembrie
Ophiuchus: 29 noiembrie – 17 decembrie
Sagetator: 17 decembrie – 20 ianuarie.

Asta ce vrea să însemne?!Eu nu sunt rac,să fie clar.Cea mai mare gogomănie pe care am văzut-o vreodată.Cum să se schimbe frate zodiile,cică peste noapte a apărut nuştu' ce stea care a schimbat zodiile cu o lună?Păi să mă piş pe ei de savanţi .Eu rămân leu până la moarte şi nici o stea nu-mi poate lua asta.Nu de alta doar că am o atracţie faţă de zodia asta(am toate caracteristicile ei)şi plus de asta îmi place leul,în sine,animalul.Pe bune acum,n-au ce face?Serios acum,cuum aş putea eu să fiu zodia rac?!Nu am nici ceaa mai mică asemănare.,,Nativul Rac este precaut,înclinat spre meditaţie,dotat cu multă imaginaţie.Are nevoie de siguranţă,este interiorizat .''. Pe bune?!Eu sunt fix inversu'..Nu sunt precaută fac ce mă taie capul pe moment.Eu nu reflectez asupra momentului,sunt impulsivă şi mă grăbesc,vreau ca totu' să fie bine şi în timp cât mai scurt,aş putea spune că mă grăbesc puţin cam mult.Oş avea eu imaginaţie da' nu sunt interiorizată,eu zbier fix ce simt.Femeia leu :Vaneaza efecte, nu sentimente autentice. In realitate cele mai multe tragedii care i se intampla sunt provocate chiar de ea. Racu' e fix opusul.Are nevoie de siguranţă,se dedică unei singure persoane .SERIOS ACUM.Par eu genu' ăsta?!Nu,deloc.În pana mea eu nu sunt rac.Eu sunt pe bună dreptate leu.Am o grămadă de defecte şi racu'...în pana mea,e altfel.Hai băi,nu e posibil aşa ceva.Nu că sunt superstiţioasă sau aşa ceva,da' serios,chiar mă potrivesc cu zodia mea şi nu aş putea să mă schimb fix acum,defapt,eu sunt cum sunt.Nimeni nu-mi poate lua asta,nici chiar o amărâtă de stea,blablabla.În fine.

Un comentariu:

  1. LOL ..
    OMFG :|:|:|
    Ba` vere eu sunt capricorn pana la moarte nu .. sagetator .. bine sa nu credeti ca am ceva impotriva lor : pace :) da` .. plm .. in fine .. mi se pare o porcarie mai mare decat ... tot trustu` lor :|Nu au ce face .. probabil :-j

    RăspundețiȘtergere