marți, 22 martie 2011

Nu ştii nimic.

Nu ştii nimic,intelegi?Tu nu ştii ce e durerea,tu nu ştii...nu şti..pe tine nu te doare,nu te doare când vezi că altcineva suferă..şi acel cineva sunt eu,deşteptule...te-a durut in pulă de la început până la sfârşit,te-a durut în cur cât am plâns eu pentru tine..eşti un suflet de gheaţă,îţi jur că nuştiu cum am putut să te iubesc şi..nuştiu cum încă mai pot..nu înţelegi?TU NU ÎNŢELEGi cât rău mi-ai făcut,habar nu ai,orgoliu tău e prea mare...eşti..o persoană...NUŞTIU nu mă interesează,vreau să uit TOT TOT TOT TOT..de ce ar fi trebuit să zic ,,da’’de prima dată DE CE?De ce nu mi-ai zis ...de ce nu mi-ai zis că o să mă faci să sufăr..îţi place hă?îţi place să mă vezi cum sufăr..îţi gâdilă orgoliu să mă vezi praf,distrusă..îţi place..ai obţinut ce ai vrut..sunt mai slabă decât tine..am cedat de fiecare dată,eu...DA EU ...nu-mi pasă câte greşeli am făcut..nu ţi-am cerut să rămâi în ocntinuare lângă mine..nu te-am legat cu lanţuri...nu am făcut nimic..TU DOAR TU..tu ai făcut totu..tu..tu nuştii NIMIC NIMIC NI MIC.am pus binele TĂU înainte mea ÎNAINTE MEA DA DA DA..m-ai distrus,m-ai călcat în picioare ca pe  o furnică neajutorată...m-ai înecat într-un ocean de lacrimi...mi-ai omorât inima şi sufletul..sunt seacă..sunt pustie..CE NU ÎNŢELEGI..mm-ai distrus şi continui să o faci..eşti un monstru!ucm am putut să te iubesc?CUM?şi tu....mincinosule,numai vreua să aud că mă iubeşti..pentru că ..tu....TU MINŢI..falsule,ipocritule...tu nu ştii ce e aia să  suferi pentru  op persoană iubită..NU ÎNŢELEGI...nu sciru astea pentru că ...SCRIU FIX CE SIMT ..exact..exact.........exact asta fac..nu mă interesează în ce mod ai să interpretezi..PENTRU CĂ ŞTIU CĂ ORICUM nu-ţi pasă....ştiu că..te-ai pişat pe mine şi eu...de fiecare dată mă,de fiecare dată..m-am lăsat călcată în picioare DE TINE..pentru că te iubeam bă fraiere...tu zici ,pardon..AI ZIS că mă iubeşti..AGAIN,de ce minţi..DE CE? Pentru că eu ştiu că atunci când iubeşti  o persoană PĂI BĂ..iubeşti indiferent de cât timp trece...bă...au trecut..6-7 luni..o juam de an..şi eu încă simt asta..TU NU..tu eşti...eşti....un monstru..te...dispreţuiesc..nuştiu..........să înţelegi ce vrei din asta!!!eu..nu vreua să-ţi explic...sper sa fi fericit in continuare...EU UNA nu o sa mai situ ce e aia fericire...

2 comentarii: