marți, 15 martie 2011

Feelings.

Nu pot sa te iert,nici sa-mi revin,nu pot!
Sa te uit nu,nu pot.
Te-am iubit,fara tine sunt inca nemultumit,
Am incalcat promisiunea ca te voi iubi pan' la sfarsit!
Nu frate,chiar nu pot.În pula mea,credeam că mi-e bine da’ nu îmi e.Credeam că pot să trec peste,sau..probabil în mare parte am trecut,da’...simt că e partea grea nu a trecut.Nu băi,nu va fi bine,nu o să treacă,nu o să-l uit,nu o să găsesc pe cineva mai bun,ştiu şi eu poezioara,nu e nevoie să mi-o repetaţi voi de câte ori mă vedeţi că piş ochii.Nu am încotro,o să trebuiască să sufăr până când,într-un final,o să-mi intre bine in tărtăcuţă că , chiar numai e nici o speranţă.Da’ până atunci rămâne de văzut.Mi-a zis cineva că o să pot să uit dacă o să găsesc pe cineva.Serios,am o vagă impresie că mi se oferă şansa asta şi chiar din plin,aş putea spune chair că mi se dă mură-n gură,sau doar..mi se pare mie.NU ştiu dacă am să mai găsesc pe cineva care să mă înţeleagă cum o făcea cineva,nici măcar pe aproape,da’ mai bun,nici gând.Nu cred că aş găsii pe cineva care mi-ar accepta fazele şi figurile aşa cum o făcea cineva.Ok,ascult muzică de jale şi tot compar,uite bă acolo e aşa,aici e aşa,woaw,ce mi se potriveşte.Next song.Aici e aşa,acolo e lafel.Woaw,frate,parcă sunt făcute pentru mine.Next..lafel,lafel,lafel.Pe bune acum?Nu puteţi să inventaţi şi voi melodii la modu’ : ahahahaha,ce fericit sunt azi,ce prost eram ieri.Adică,serios,coaie.Numai există o melodie normală,lipsită de mesaj?!Aaa,aş putea să ascult un clubbin’ da’ până şi ăla are nişte versuri care dau un  oarecare sens.Să mă cac.Mă năpădesc amintirile,de ce nu se pot căra şi ele fix de unde au venit?Şi să se închidă acolo,să nu le mai simt toată viaţa mea,pe bune acum.De ce mă chinuţi vere aşa?V-am făcut eu ceva rău?Daaaaaaaa.Eu v-am dat naştere,helăău.God,ce stau eu şi aberez şi eu p-aci,când eu mâine...X_X.Mă duc să-mi fac un 3 în 1 şi să mă apuc de temă,vine serialu’ până pe la 1 nu mă culc.Să dea Dumnezeu să am şi eu pic de linişte măcar în somn,da’ nici acolo nu mă mai pot refugia.8-|

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu