miercuri, 2 martie 2011

N-am nevoie de voi .

Măă TE URĂSC .Marş în pula mea,retardatule.Infectule,jegule.N-am nevoie de tine,n-am nevoie de voi.Vă urăsc  şi cred că preferam să nu mă nasc decât să vă mai văd în faţa ochilor şi să-mi strigaţi că..trăiesc?Îmi pare rău că vă respir aeru’.Îmi pare rău că tot eu nu am dreptu’ să fiu supărată,iertaţi-mă  că , comentez şi atunci când,ziceţi voi,să nu.DE CE MĂ? De ce pula mea m-am mai născut dacă ştiam că o să trăiesc aşa?Din păcate,nu ne putem alege noi familia ,nu?VEREEE .Duceţi-vă dracului nuştiu cum căcat să mă mai exprim să mă descarc,CUM SĂ FAC  SĂ SCAP DE VOI , DE VOI DA , DE VOI .Mă pis pe voi MĂ PIŞ , CLAR ? Aş vrea să mă duc la bunica,că ştiu că ea mă iubeşte NU CA VOI MĂ,nu ca voi.Să mă duc acolo unde ştiu că sunt iubită şi apreciată indiferent de ce fac şi sunt acceptată  aşa cum sunt,cu bune şi cu rele.
Da’nu-i nimic:* Cresc eu.Şi am să ajung o femeie independentă cu principii.Lasă,vedeţi  voi.Atunci  o să vă faceţi cruce şi să-mi pupaţi  tălpile.VĂ JUR  că aşa o să fie .
Nervii,scuzaţi.8-|

3 comentarii:

  1. Numai vorbi asa ..
    Ca pana la urma daca
    Nu ar fi fost ei ..
    Tu NU te-ai fi nascut asa ca ..
    Oricum ar fi buni sau rai ..
    Ei ti-au dat viata si ..
    NU ai voie sa`i judeci ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mdea ..
    Da` ..
    sa sti ca ..
    Niste vorbe spuse la
    Nervi .. uneori ..
    Unii numai pot trece
    Peste ele ..
    Si .. o sa suferi ..
    In urma .. acelor vorbe ;)

    RăspundețiȘtergere