marți, 15 martie 2011

Mă plictisesc,n-am chef de teme...

Morţii mă-sii.Era vreo 8 şi ceva ceasu’şi eu dorm bine,frumos acolo la căldurică în patu’ meu când aud[aveam geamu’deschis,ca mama aşa ştie,să-l deschidă] : Sâmbătăăăăăăăăă,între orele 13 şi 18 târg de nuştu ceeeeeee.Măă,să nu-ţi vină să arunci cu ceva în megafonu’ ăla sau ce morţii mă-sii era,în orice caz,m-a sculat.Şi dormeam şi eu aşa bine..şi culmea.Prima chestie care am făcut-o după ce m-am dat jos din pat a fost să aprind pc-u,ştiind că eu tre’să scriu la geometrie să mai citesc pe la română,de obicei îl deschideam pe la 10 cam aşa.Nuştu ce eram aşa de nerăbdătoare să deschid messu şi când l-am deschis,nuştiu de ce,nu-mi explic,am avut o oarecare dezamăgire,sinceră să fiu,nici eu nuştiu ce aşteptam da’ mă rog.În fine,închid pc-u şi mă duc să-mi pun nişte cereale.Mănânc,belesc ochii la tv în timpu’ăsta...nimic bun.Înafară de Mickey Mouse care..deja cred că mă oftică adică,bă,ştiu şi eu să deschid o uşă,nu trebuie să-mi explice tv-u cum să fac asta.Anyway,închid tv-u din bucătărie,las castronu’în chiuvetă şi mă gândesc că dacă e tata acasă le spală el.Dau din umeri şi mă duc să-mifac patu’ că dupaia iar urlă balauru’că nu mi-am făcut nici măcar patu’,că sunt o leneşă.Blablabla.Deci,intrun în cameră şi în loc să strâng pătura,mă pun fix pe ea,cu capu’ pe pernă.Dau drumu’ la muzică ,depe telefon,iar melodia aia Shiny My Mistake,bă,cum oş nimeri-o numai pe asta habar nu am.Mă întorc cu capu’ la tavan şi mă holbez gen :o jumate de oră,dacă numai mult.Şi în timpu’ ăsta de meditaţie ,ca să-i zic aşa,mă gândesc : cum îmi e acum?îmi e bine?îmi e rău?pot continua aşa?de ce îmi pun întrebările astea în loc să-mi fac tema la geometrie?de ce mă acaparează atât de mu lt subiectu’ăsta când,pe bune,credeam că am trecut peste el?În fine,nu găsesc răspuns la nici-una din întrebările astea,mă duc aprind pc-u şi mă holbez pe feisbuc 10 minute după mă plictisesc şi mă duc pe blog.Vai,am uitat că aseară mi-am pus skin nou,ce adorabil e :x.:)) În sfârşit,mă uit pe post-uri vechi..ce ciudat,e o diferenţă de atunci şi de acum.Mă plictisesc,e 10 şi nu am ce să fac,ar trebuii să încerc să-mi fac dracu’ tema la mate şi să citesc o nuvelă,da’ mi-e leneeeeeee,şi nu am chef şi eu când nu am chef,poţi să mă obligi şi tot nu înţeleg nimic.O să mă rog la Dumnezeu să nu mă asculte=)) iar tema o fac în clasă.Problemă rezolvată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu