miercuri, 30 martie 2011

Don't say goodbye!

Aş vrea ca atunci când o să fiu la liceu , să-mi aduc aminte cu drag de generală , să nu-mi uit foştii colegi,să nu uit nimic din ce ţine de cei 8 ani pe care i-am petrecut în instituţia aia,în interioru' pereţilor ălora,numai noi ştim ce am făcut şi ce facem.Chiar dacă primu' gând nu e unu frumos în ce priveşte şcoala,totuşi e un loc pe care nu-l putem uita uşor.Sunt cei mai frumoooşi ani , adică pe lângă ăia de liceu , dar totuşi e generalaa..e...nuştu,ceva frumos,ceva de care trebuie să-ţi aduci aminte cu drag să te gândeşti ceva gen : coaieee,mai ştii că în clasa X am făcut cutare lucru , sau , bbăăăăăăăăă,mai ştii atunci când ne-a prins directoarea căă aia aia?
Aş vrea să trec pe lângă ea şi să mă duc să văd ce copii au mai venit,care o să conducă şcoala mai departe,ce prostii o să facă şi ei,că la rându' nostru,am făcut şi noi destule..nuştiu dacă o să mai facme pentru că sunt ferm convinsă că de acum 39 nu va mai avea sufletu' de altă dată.
Cum îţi poţi imagina 39-le fără ei? Ok,înţeleg,au făcut greşeli,se pot repara,niciodată nu e prea târziu,da' să se ajungă la aşa ceva,nu-mi imaginam.Ăia nu şi-au dat seama ce au făcut când au făcut..nu s-au gândit la ei,la noi,la şcoală,s-au gândit doar cum o să dea în ochii celorlalţi,că vezi doamne,noi avem elevi d-ăia nuştu cum şi nuştu de care,nu bă!Nu se face aşa,sunt ai tăi,sunt ai şcolii..de ce vrei să-i îndepărtezi?De ce vrei să-i goneşti din a doua lor casă?Pentru ca da,pot zice că 39-le e a doua casă.
Băi,e clasa noastră,coridoarele,cancelaria,scările [toate] curtea şcolii,totuuuuuuuu...o să rămână o amintire,nuştiu dacă frumoasă sau urâtă pentru că momentan nuştiu ce să cred.Clasa aia care făceam mizerie şi femeile de servici ne tot strigau,clasa aia unde s-au întâmplat atâtea şi atâtea,băile,pozele făcute în ele,coridoarele ,pe care alergam şi mai să ne spargem capu',caloriferu' pe care stăteam când veneam de afară când era iarnă,spatele şcolii unde fumau ăia şi cică nu-i vedea nimeni,gardu' pe care ne cocoţam,sala de sport,unde am dat şi am primit atâtea lovituri,băncile pe care am scris,care am lipit gumă,scaunelepe care le-am făcut praf,dulapu' care l-am scos din ŢÂÂţÂÂni..uşa în care dădeam cu picioarele ca disperaţii,zici că eram turbaţi,tabla,spartă şi pusă la loc,pe care încă s emai vede scris BOBO :)) , gratiile de zici că eram la Jilava..tooooot,băi...de ce..nuştiu,e prea frumos şi-mi dau lacrimle când mă gândesc.
Băi,o să fie cel mai de căcat an!În loc să fie ultimu ,ultimu în generală,ne bucurăm de el alea alea [pe lângă stres şi toate cele cu examenele etc].Trebuia să fie altfel,nu aşa..ori dacă pleacă..nu-mi pot imaigna şcoala fără ei..s-a dus dracu tot.
Oficial,s-a dus sfârşitu' frumos pe care ni-l imaignam cu toţi,şi oficial,îmi bag pula!

Un comentariu:

  1. Mdea .. STIU .. chiar ba` mai sti ce banchet de clasa a8a ne imaginam noi ?! :)) aw .. :-< Chiar nimic numai are farmec fara ei .. daca il muta si Bobo,s-a dus naiba tot .. :-j

    RăspundețiȘtergere