luni, 14 martie 2011

Versuri.

Dacă până ieri plângeam după ,, noi ’’ de azi urăsc să privesc pozele cu noi.Urăsc să te mai simt în viaţa mea,te rog dispari şi uită de el şi ea.
Nu te uita la mine de parcă nu ştii cine sunt,nu te ascunde.Ştii prea bine că te simt.A fost o vreme când eram doar a ta,acum suntem doi străini ce-şi fac prea mult rău.Priveşte binele pozele şi adu-ţi aminte că doar aşa-mi vei revedea chipu’plin de regrete.Şi în loc de sentimente voi da la schimb,momentele când erai fals.Acum dispari din gându’ meu şi nu te mai întoarce!Mi-e dor prea rău de vocea ce din vis nu-mi dă pace,mi-e dor să te aud,mi-e dor să te simt,mi-e dor deşi nu vreau în braţe să te ţin.Revine seara şi gânduri mă cuprind,mi-e teamă să adorm că ştiu că-n visul meu ai să revii.Minutele trec greu..şi mai rău ca niciodată simt că nu mai sunt aceeaşi eu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu