sâmbătă, 5 martie 2011

Ce-as mai vreaaaa..


M-am saturat frate,pe bune. Ascult muzica si am playlist-u de pe vremea lu' bunica si ma tot gandesc..de ce dracu’ nu se termina odata?Pe bune acum,ce dureaza la nesfarsit?
De ce chestia asta s-a tot repetat,de ce dracu’ am mai suferit atat daca pana la urma totu’ s-a dus pe pula din cauza unui ..unui...unui  lucru cat se poate de banal.
De ce sa nu s-a sfarsit asa cum mi-am imaginat eu?Sa se duca in pnm si vremea asta numai vine odata primavara aia mult-dorita!?Nu inteleg ,numai  inteleg nimic,vreau sa fac ceva,o fapta buna pentru cineva si nu pot,pur si simplu nu-mi sta in putere da’ vreau atat de mult da’ nu depinde de mine,fir-ar al naiba sa fie.Vreau sa ma plimb pe afara si sa fiu doar eu,o stea si telefonu’ meu&castile,fara sa inghet ca-s minus 10 grade afara.Vreau sa scriu o pvoeste si nustiu despre ce.
Voiam sa scriu cu diacritice dar mi-a fost lene.Vreau sa numai fi asa copil si sa intelegi ca , cu un ignor nu rezolvi absolut nimic.Vreau sa numai am melodia noastra pe repeat.Vreau la bubu,in Italia,sa fiu pe plaja.Vreau sa sterg comentariu’ala nenorocit si nu pot.(edit : l-am şters :">)Vreau sa iti zic ceva,si nu ma lasi.
Vreau sa ma duc sa termin cartea aia da’ nu am nici cea mai mica intentie.Vreau sa ma duc sa iau laptele din frigider da’ imi e lene. .Vreau sa ma ridic sa inchid pc-u si sa ma culc cu gandu’ca maine o sa pot sa fac tot ce am vrut in seara asta sa fac.Vreau sa ma schimb da’ sa nu fie o vorba’n vant.Vreau sa ne impacam si mai ales: vreau sa fie totu’bine.PUNCT ........si virgula.
Edit next day :
,,Ai spus cuvinte ce m-au scos din viata ta;acum e momentu' tau sa versi lacrima ca si momentul meu sa te urasc chiar daca n-as vrea,deci e momentul meu sa renunt la poza ta! ''

Un comentariu:

  1. Stiu..
    Da` las` ca
    ..
    Sunt eu aici!
    Si nu o sa ..
    [Stiu .. ca nu pricepi nimic da` ..=)))]

    RăspundețiȘtergere