sâmbătă, 26 martie 2011

Bă mă mănâncă în cur să scriu postu' ăsta de vreo 2 sau 3 zile,mă mănâncă să scriu despre cineva.Nuştu dacă acel cineva merită postu' ăsta pentru că,oficial,în ochii mei e un om care mănâncă căcat la modu'naşpa.Frate,dacă ştii că nu mă suporţi,ignoră-mă!Ce pula mea te tot iei de mine că aşa nu e bine,că fac nuştu ce nuştu cum,da' mai dă-te-n sloboz că am şi eu o limită,vezi-ţi frate de viaţa ta.Când mă vezi zici că ţi se prăbuşeşte lumea în cap,chiar atât de boss încât să te ofitci la orice lucru pe care îl fac?Înseamnă că aşa e şi că ar trebui să râdă inima în mine,că doar asta aşteptam.Probabil e datorită farmecului meu aparte şi modului meu de a fi [modestia asta] şi te cam zgârmă că tu nu eşti aşa,ştii îmi zici că vrei şi tu să fi aşa,apăi tu nu faci nimic pentru asta,şi sinceră să fiu..mi se rupe!
După această mică descărcare emoţionala,am avut cea mai naşpa sâmbătă.De ce?Păi,am vorbit cu mama să emrgem prin centru să mă uit de nişte haine drăguţe,mă scoală ea pe la nouă şi ceva [eu moartă de somn că m-am culcat ..târziu]şi începe să-mi povestească ce a visat ea în legătură cu bunică-sa..în fine,nu mă pasionează pentru că n-o simpatizez deloc,e o babă cotooroanţă care mereu când mă vede începe să mă compare cu văru-meu care cică ar avea note mai bune ca mine şi că el face lucruri mai bune ca mine şi blablabla..eee.sugi penisu' de babă frustrată,n-ai altceva mai bun de făcut decât să-mi vezi mie defectele ,noroc cu mama că nici ea n-o suportă,mai s-o scuipe între ochi [nici chiar aşa] şi n-ascultă aberaţiile ei:)).Şi sună mătuşe-mea şi-i dă de veste lu mama că sunase baba de la dâlga de pădure că îi e rău şi d-astea,mama nu se alarmă că ştie că amai făcut d-astea,în sfârşit,cică nu-şi simţea picioarele o dusără la spital,numai pe drumuri iar eu ce căcat să fac..mă dusăi în cv9,altceva mai bun de făcut n-aveam da mă rogg..şi mă simţi şi naşpa,îmi era somn mă durea capu n-aveam poftă de mâncare..măcar mai luai o gură de aer că ieşi să mă plimb cu văru-meo şi o prietenă da'..oricum,fu o sâmbătă de căcat.

Un comentariu:

  1. Mdea .. ba` despre cine e taina ?:))) Bine .. ca banuiesc da` .. :-?

    RăspundețiȘtergere