joi, 24 februarie 2011

Viaţa.


Stau şi mă holbez la calculator de o oră şi nu ştiu ce să fac,am o stare de căcat iar eu când am vreo starea de genul ăsta stau şi meditez la nişte lucruri.

În seara asta vreau să meditez la viaţă.Mi se pare prea complicat să-mi spun părerea de acum sau nuştiu dacă mă voi exprima corect.Am să scriu nişte lucruri pe care le-am constatat de-a lungu timpului.Amintirile se strâng şi sunt mai multe pe zi ce trece,unele sunt aşa de frumoase dar totuşi sunt puţine iar pentru ele plăteşti în sute de lacrimi.Sunt şi amintiri triste care totuşi te fac mai puternic şi ştii tu vorba aia : ce nu te omoară,te face mai puternic.Mereu mi se zice că nu am timp de regrete,să trăiesc fiecare clipă şi sincer chiar aşa e.De ce să te gândeşti în continuu : bă ştii eu regret că am făcut asta vai ce rău îmi pare.Nu nene,bucură-te că în fond orice rău spre bine.Am o vorbă:nu regreta ce odată te-a făcut fericit-ă.Speranţa.Pfff..nuştiu câte persoane au capacitatea de a spera cu adevărat.Adică să se gândească şi să spere că mâine va fi mai bine,nu,unii fac fix inversul.Se gândesc că au o viaţă de căcat şi şterg orice urmă de speranţă.De ce să mint?Că aşa am făcut şi eu,măcar acum încerc să mă schimb,să pot să privesc partea bună şi pe cea rea să o dau la o parte pentru că,cum ziceam mai sus,chiar n-avem timp de regrete.Soarele şi ploaia.Două cuvinte total diferite.Soarele reprezintă acele amintiri şi momente extraordinare,clipele de neuitat şi tot ce te face fericit-ă.Şi totuşi..sunt atât de puţine..parcă sunt mai multe ploi deşi şi ploaia are partea ei bună - atâta timp cât plouă,respectiv cât eşti într-o stare nasoală te pune să meditezi,să gândeşti şi să clarifici unele lucruri,deci..are şi o parte bună,zic eu.Dar şti şi tu că şi Soarele are o parte nasoală,plăteşti după atâta fericire dar totuşi nu trebuie să regreţi asta.Zâmbetul - un lucru pe care îl arăţi atunci când eşti fericit-ă.Frumos lucru.Un zâmbet venit din adâncul sufletului mi se pare minunat,nuştiu de ce.Da'..mai sunt şi zâmbetele alea false,ipocrite afişate doar pentru un scop anume iar acele zâmbete..defapt,nici nu se pot numi zâmbete,sunt nişte lucruri oribile.Prietenia - nuştiu dacă prietenia adevărată există.Deşi ştiu că o prietenie se bazează pe încredere şi iubire şi cert e că fără nişte certuri acolo,chiar dacă sunt mai multe,au şi ele rolul lor şi anume:acela de a întări şi mai mult legătura.Sincer,câteodată mi se pare un lucru de nedescris prietenia asta,are atât de multe înţelesuri şi totuşi pare aşa de simplă când auzi de la unii că vai tu suntem prieteni de nuşt câti ani da' defapt e o prietenie vai de mama şi de neamul ei.Păi nu frate,aia chiar nu e prietenie.Prietenia nu se naşte,nu creşte şi nu moare cu un motiv.Deşi în cele mai multe cazuri aşa este,da' nu.Din punctul meu de vedere chiar nu e aşa.Banii - îi văd ca pe un lucru strict necesar.Nu poţi să trăieşti fără ei,nu neapărat pentru că sunt vanitoasă doar că sincer..poţi să zici că trăieşti bine mersi fără bani?Nu nene,ai nevoie de ei pentru strictul necesar.Încă un lucru : mi se pare că te poţi distra şi fără 1000 de euro într-un club de fiţe,oricât de incredibil ar suna.Încrederea - e un lucru pe care îl capeţi foarte greu şi-l pierzi foarte uşor.Ştiu pe propria experienţă.Ea se bazează pe siguranţă şi..nuştiu.Nu prea o pot defini.Şi într-un final,iubirea.Hmm,nici acum nu-i pot da un sens strict.Ştiu doar că ea..dacă e..true love,ţine.Indiferent de cât timp trece,flacăra aia nu se stinge.Nuştiu..sunt şi iubiri superficiale,adică..hai să fim împreună că avem un copil şi d'eh asta e,ori că ne zice lumea că arătam super fain împreuna.Nu băi.Aia nu e ,,iubire'' .În fine nu prea îi pot găsi sensu',nu l-am aflat încă:))

Păi,that's it.Nişte lucruri despre viaţă,zic eu.

Un comentariu: