marți, 8 februarie 2011

Profesori.

Deci,că tot a început şcoala mă gândeam să postez ceva despre oamenii pe care-i văd zi de zi la şcoală,şi aici mă refer la profesori.:))
Avem aşa :

Româna (cu directoarea) - îi chiar foarte de treabă,adică îmi place că putem vorbii cu ea şi..etc.
Matematica (cu diriga) - o apreciez foarte mult,adică..mi se pare că are răbdare şi multe calităţi..chiar o să-mi pară rău când o să plec din generală.(chiar dacă nu ne agreeam noi prea bine anu'trecut..eh..se mai întâmplă)
Fizică - HÂÂÂU!  Să n-o văd.În pana mea are ceva cu minee! Mă oftica moaca ei şi cred că şi ea o detestă pe a mea,mă piş pe ea..e retardată rău de tot.Să-şi facă o viaţă,să n-o comenteze pe a mea.Marş!
Chimie - îmi place că pot să copiez,e bătrânică sărăcuţa de ea:))
Sport - mă oftică şi aia că se enervează pe mine când nu mă îmbrac ,,adecvat orei de educaţie fizică '' eh,ghinion!
Geografie - Aia e cu capu',jur! E babă şi urlă de-ţi sparge timpanu'..da are nişte fazeee=)))).
Biologie - Profesoara aşa e chiar super de treabă..adică na..mi se pare ok.
Tehnologie - MARŞŞ ! Şi asta are ceva cu mine,o oftică persoana mea şi mă oftică ca urlă ca descreerata..deci încă o dată..marş!
Civică - =))) Îmi place despre domnu' de civică..îmi place că putem şi să ne aruncăm pe geam că el nu observă (bine,avem gratii,ca la Jilava:-L)
Engleză - E chiar ok,îmi place când ne punem la taină cu ea,aşa..nuştu la oral uit totu..mă speerie într-un fel da' nuştu de ce..pnm,îmi place..e chiar de treabă.
Istorie - Hmm,ok şi asta..nu cred că am învăţat vreodată..şi dacă am învăţat..pff..puţin.
Religie - E ok,e mai apropiată de vârstă de noi..da' mă oftică când facem lecţie.
Franceză - Vaaaaii,deci doamna de franceză e o persoană extraordinară şi-mi pare rău că o necăjim,că suntem nesimţiţi..e super de treaba.Aş vrea să fiu nepoata ei:))
Muzică - Ok.
CP - Mă oftică că vorbeşte cu noi parcă am avea 2 ani şi nu înţelegem nimica..câteodată e chiar drăguţ la orele ei da'..
Desen - Uhhm...e chiar de treabă:)) Îmi place.

Un comentariu:

  1. jmecher postu`
    :))
    :X
    Eu as posta ceva in gen
    Referitor la colegii nostrii
    Aia .. tampi =)))
    Ca .. pnm .. mai avem un an si gata :(

    RăspundețiȘtergere