duminică, 13 februarie 2011

Prietenie fumată.

http://toxicloveee.blogspot.com/2011/02/nesimtire-j.html

Chiar e foarte drăguţ..îmi place!
Da,chiar aşa o să se înâmple..adică toţi o să se pişe pe mine - că deja au început - iar eu o să vin la buna mea prietenă,sau fosta..şi o să-i cerşesc iertarea pentru că am fost o nesimţită şi am făcut faze deplasate.
Aşa e,prietenii adevăraţi nu există..sau poate există?Da' nu ştim noi să-i apreciem chiar dacă fac şi faze (nu încerc să mă scuz ) prea greu să ierţi..ştiu! Asta,e unii au capacitatea asta..unii n-o au.
Nuştiu dacă am puterea să mai scriu ceva..adică..probabil mai întâi ar trebuii să-mi revin din şocul care m-a izbit..acum..câte minute?2-3..cred.

Later
Mi-ar plăcea să cred că totul ar mai putea să fie bine în privinţa asta..dar nu va fi.E diferit..o simt!Şi..aşa o să fie! Cum bănuiesc eu..
Ceilalţi - bucuraţi-vă! Aţi obţinut ce aţi vrut..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu