duminică, 6 februarie 2011

Listen to your heart before you tell him ,,goodbye! "

Aş vrea să mă mint câteodată că e adevărat ce...spui.Îmi doresc să numai fie furtuni,nori negri,trăsnete şi fulgere în inima mea,vreau să zâmbesc şi cu sufletul.
Numai îneleg absolut nimic..odată,mă simt aşa de bine şi..în penisu lu Bobo,importantă..tu mă faci să mă simt aşa..apoi te pişi pe mine..îmi dai impresia că nuştu..că-s ca şi a 5 a roată de la căruţă.Câteodată mă gândesc..dacă n-ai avea atâtea obligaţii şi dacă n-ar fi fost o ,,anumită persoană '' te-ar fi durut fix în pulă de ce s-ar fi întâmplat..Am impresia,uneori,că vezi ca pe un căcat cu ochii care te stresează şi zici : Mai taci dracului din gură '' dar totuşi pentru un motiv oarecare nu o faci..îmi doresc odată să ne hotărâm..aşa ori aşa..dacă aşa,de ce..şi dacă aşa..de ce? Nuştu dacă mi-aş putea imagina peisaju'vieţii mele fără un...om..atât de..în pula mea,special că nu găsesc alt cuvânt.
Numai ştiu ce să cred...sunt sute de vocii care zic una,capu' zice ceva..inima tot pe a ei o ţine.Vreau să cred că e bine să ascult de inimă,dar nu e..poate..ar trebui să las raţionalitatea să simtă..dar nu pot! Nu pot pur şi simplu..
Îmi doresc uneori ca totul să fie aşa de roz şi frumos şi să fim....parcă lucrurile astea mă fac mai rău să mă bufnească plânsu...nu pot,n-am puterea să zic ce gândesc,ce am pe suflet..le dau la o parte gândindu-mă că mâine e o zi nouă şi cu ea..şi lucruri noi,oameni noi..cu toate că au trecut atâtea zile,nopţi..luni..tu încă eşti acolo şi eşti singurul care..nu...ai plecat deşi ţi-aş fi dat motive destule şi..probabil că încă îţi mai dau.
Aş vrea,măcar..să înţelegi cum mă simt eu acum şi după să...nuştu..să..faci...ceva...sau nuştu în pula mea...

Listen to your heart when he's callin for u
I don't know where you're going and 
I don't know why..but
Listen to your heart ! 
Before you tell HIM ,,goodbye! " .
And there are voices that
Want to be heard
So much to mention..
But you can't find the words..

Un comentariu:

  1. Stiu ba`..
    Chiar stiu ..
    Da` ascuta`ma cand
    Iti spun ca ..
    Va fi bine .. cel
    Putin pentru o perioada ..
    Va fi .. ;)
    [mi-am invatat lectia ..
    nu mai fac nimic! ;))) :"> ]

    RăspundețiȘtergere