miercuri, 16 februarie 2011

When..

Stau şi mă holbez de ceva vreme la un comentariu...(nu-l pot publica deoarece postu' a fost şters..de ce?Mândria.)Şi..chiar dacă aş fi putut să-l public..nuştiu dacă aş fi făcut asta..
Mă gândeam să-l şterg..Da' de ce să-l şterg? Da' de ce să nu-l şterg..?
Nu l-aş şterge pentru că în momente de criză probabil m-aş uita la el....sau..m-ar fi întristat şi mai mult..sau poate mi-ar fi dat speranţa că totul va fi bine,într-un final..
L-aş şterge pentru că poate...chiar..faptul s-a consumat şi..chiar...numai există vreo speranţă..sau nuştiu..
Stăteam într-o seară şi mă gândeam chiar...cât o să dureze chestia asta?Când o să se sfârşească?...şi mi-am răspuns : până când n-o să se întâmple vreo tragedie..sau..vreo fericire ca să mă conving şi eu,bă..ăsta chiar finalul...De ce?Nu înţeleg...de ce nu se sfârşeşte odată? Sau s-a terminat deja şi nu mi-am dat eu seama?Din câte..simt,în momentu'actual..totu's-a cam dus pulii de suflet..a fost dat uitării,dat pe mâine..ca să zic aşa.
Aş minţi dacă aş  spune că îmi este bine aşa..nu îmi e..da' ce să fac?Să mă plâng,cum o făceam o dată?Nu,nene.Asta e,mă acomodez cu situaţia indiferent cât de greu ar fi..în fond,o să mă obijnuiesc..cu timpul toate trec...De ce să mă mai complic?Rectific,de ce să fiu eu singura care mă complic ?
În sfârşit.Ma gandesc cum sa fac sa fie bine
Dar nu cred ca te pot tine langa mine.

Trebuie să mă acomodez cu situaţia asta..în fond,nu e prima fază de genul ăsta..au mai fost..şi..probabil asta este ultima,adică bănuiesc..Timpul trece iar tu esti din ce in ce mai rece
De ce te indepartezi cu fiecare zi ce trece...?

Da chiar,timpul trece şi chiar...chiar se duce totul...tot ce am clădit.De ce?Păi nuştiu..mă gândesc că nepăsarea este una din cauze..păcat.Nu e vina mea c-a devenit situatia asa
Nu poti sa intelegi ,chiar as vrea sa pot face ceva...

Da aşa e.Chiar nu e vina mea...eu sunt dispusă oricând să fac ceva..dar vreau să fie şi reciproc..de ce să fiu eu singura?Nu băi..pentru asta trebuie doi,nu unul.
Sincer,simt o oarecare răceală în ce priveşte cele spuse mai sus dar sincer,nu-i vina mea..e ceea ce simt..de ce să mă mint?N-are rost.Cred că am devenit ca autorul din genul epic..se detaşează uşor faţă de personaje&etc..(prea multă română).
N-am să înţeleg niciodată lucru ăsta..n-am să înţeleg atitudinea mea vizavi de..,,X '' . E supraomenesc să pot să mă înţeleg în privinţa asta.Încă ceva..simt că am momente de linişte..nu-mi pot aduce aminte când a fost asta ultima dată...parcă nu-mi vine să cred că totul e la locul lui..bine,exceptând problema pusă mai sus..că d'eh...nu le pot avea pe toate...dar..se zice că nimic nu e ceea ce pare a fi..în fine,o să veedem.
A da,am o problemă dacă se poate zice aşa..tata nu vrea să ne mutăm...gay-u!Da' o să îl convingem eu şi mami.
În fine..end.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu