joi, 10 februarie 2011

Aiurea.

Aş vrea să pot să văd partea plină a paharului,
Să zâmbesc şi eu când îi văd zâmbetul lui.
Chiar dacă nu ajung la nori,
Să pot să-mi zic : Aah,deci aşa e să zbori.
N-am nevoie de bani,nu ei mă fac fericită,
Prefer o pungă de seminte şi o cola de 2 la sticlă.
Să mă simt bine când,
Am prietenii lângă mine.
Să mă bucur de viaţă aşa cum e,
Chiar dacă mai sunt şi lucruri rele.
Să zâmbesc când îmi văd prietenii,
Că ştiu că orice aş face,ei tot acolo vor fi.
Dacă dau cu capu' de perete,
Ştiu că ei vor fi acolo,să mă ajute să trec peste.
Să mă bucur  când văd pe cer o stea,
Să pot strălucii şi eu ca ea.
Să mă bucur de soare,chiar dacă nu e în fiecare zi,
Că oricum odată tot va revenii.
Să pot să mă ridic,
Atunci când pic.
Să pot să mă bucur şi atunci când e furtună,
Chiar dacă norii se adună,
A doua zi soarele va răsări,
Şi un curcubeu paradisiac se va ivi.
Sunt fericită cu ce am,chiar dacă am puţin,
Că până la urmă asta e destinu' meu şi-l deţin.
Amintirile sunt multe,încă sunt vi,
În oglinda sufletului le poţi privi.
N-am să uit nimic din ce a fost ce e şi ce va fi,
N-am să regret nimic chiar dacă unele au fost prostii.

Un comentariu: