vineri, 18 februarie 2011

11 dimineaţa.Sună telefonu'.Roberto.
-Ce faci?
-Dormeam.
-A scuze..uite..voiam să-ţi zic ceva....
-Ce?
-Vreau să ne despărţim,numai merge..suntem prea diferiţi.
-Aha,bine..hai că vorbim pe mess mai încolo.
Închid telefonu'.Mi se rupe.Deşi credeam că ne iubim,asta e.M-am înşelat.
Se apelează Andrew.
-Da?
-Ce faci?
-Alexa?
-Da.
-De ce m-ai sunat?
-Să văd ce faci.(Mint,voiam să-i aud vocea.)
-Îmi făceam o cafea.Tu?
-Ce să fac,m-a trezit un retardat.
-Cine?
-Roberto.
-Parcă erai împreună cu el.
-Bine zis,eram.
-V-aţi despărţit?
-Da.
-Ahh..îmi pare rău.
-Mie nu.
-Hă?
-Ce auzişi.
-Cum aşa..
-Azi ai treabă?
-Nu,de ce?
-Ieşim la un suc?
-Ce-i cu tine?
-Nimic,vreau să mai ieşim şi noi.
-Noi?repetă sec.
-Da,noi.Ce ţi se pare aşa ciudat?
-Păăi..
- ?
- Parcă nu era un noi.
- Poate o să fie.
- Ăhmm...
- Deci ieşim?
- Nuştiu...păii...
- La 11 eşti în faţa şcolii.
- Păăăăăăăăii...*beeeeeeeepp beeeeeeeeeeep beeeeeeeep* .A închis

Se apelează Alan.
- Alo?
- Ce faci mă?
- Mă uit la tv şi beau o bere,tu?
- Mă uite m-a sunat Alexa..
- Cine? Alexa? Şi ????
- Vrea să ieşim..
- Du-te bă nu fi prost.
- Nuştiu bă ce să fac..
- Coae,ştiu că mai simţi ceva pentru ea..
- Da bă aşa e da'..
- Da' ce?
- Mi-e frică să nu zică iarăşi nu.
- Nu rişti nu câştigi.Hai că mi se duce bateria,nu fi prost şi întâlneştete cu ea.*beeeeeeep beeeeeeeeep*
.................................

Un comentariu: