vineri, 28 ianuarie 2011

Vorbeşte lumea.



De-a lungul timpului am observat un tip de oameni,printre alte sute,şi anume : cei care vorbească aiurea fără să cunoască persoana respectivă.Ok,punct.Ai o părere,da' formează-ţi-o pe anumite fapte şi..lucruri adevărate,nu pe concluzii trase că gen : Aaa,bă,nu ştie să salute,ce figuri are în cap.

Vă rog eu frumos,numai vorbiţi fără să cunoaşteti.Abtineţi-vă când cineva vă întreabă.Nu mă cunoaşteţi,nu vorbiţi.Singurele persoane cărora le permit să-mi zică că am fiţe (da,chiar am,dar cu o măsură) sunt persoanele dragi,care pentru mine părerea lor contează extraordinar de mult.
Recunos că şi eu am făcut greşeala de a judeca o persoană pentru faptu' căă ăăă,nu băga lumea în seamă?Da' măcar eu am încercat să văd cum e după aceea,spre deosebire de alţii care nu se pot abţine şi comentează ampulea despre persoana mea şi nici măcar nu mă cunosc.Păi,cum să nu te enervezi când vezi asemenea specimene care te fac ,,fiţoasă'' că vezi tu Doamne,nu-i bagi în seamă,sau că nu dai salut,că alt motiv nu-mi explic,aa sau nuu.N-am v-am băgat id-u în listă,scuzaţi-mă că n-am avut voinţa de a face cunoştinţă cu asemenea ,,genii '' . Şi care-i problema?Sunt obligată să mă bag în seamă cu voi ? Dacă mă saluţi bine,dacă nu,iarăşi bine.Dacă nu saluţi,eu de ce aş fi obligată să o fac? N-am figuri pentru că nu vă bag în seamă,am figuri pentru că aşa vreau eu.Şi am figuri cu cine merită.Aşa că abţineţi-vă să mai comentaţi la adresa persoanei mele fără să mă cunoaşteţi.

PS. : Eu n-am nici-o problemă dacă , ăia care mă comentaţi , vreţi să facem cunoştinţă.
explozive_look - dacă vă tentează ideea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu