marți, 18 ianuarie 2011

Regrete..[ part II .]

Aş vrea să pot să-ţi spun cât de mult te iubesc ,
Aş fi vrut ca niciodată să nu te rănesc .
Aş fi vrut ca niciodată să nu ne certăm ,
Aş fi vrut ca niciodată dragostea să nu o terminăm .

Spune-mi ce mai vrei acum de la mine? Du-te la ea,poate îţi e mai bine.
Aşa a fost să fie şi aşa va fi mereu , nu uita că pentru toate există un Dumnezeu.

Pentru că locu ' tău nu-l poate lua nici o fată ,
Şi inima va fi a ta tot odată.
Dacă aş putea aş da timpu' înapoi , dacă aş putea s-o fac..
Aş face-o pentru noi.
Prea multe lacrimi,regrete şi suspine,ce îmi plăcea odată ..acum nu-mi mai convine.
Dar vreau să ştii că orice ar fi , vreau să avem cândva copii.

De ce vrei să mă răneşti?
Cândva spuneai că mă iubeşti..
Ai promis că nu-mi greşeşti..acum regreţi,dar şi plăteşti.

Mă gândesc,cum să fac să te am , un minut să te simt,dă-mi timp..
Am acceptat prietenia ta,da' inima încă te vrea..
Şi mă gândesc că eşti departe,şi poate nu mă vrei aproape..
Un minut am să-ţi dau,să-mi explici să mai stau.

Sunt în faţa ta acum , nu pot să te mint.Am doar două minute,deci o să fiu succint...
După tine oftez,crede-mă..te iubesc,eşti tot ce-mi doresc.


De ce vrei să mă răneşti?
Cândva spuneai că mă iubeşti..
Ai promis că nu-mi greşeşti..acum regreţi,dar şi plăteşti.

Şi nu te gândi că asta înseamnă desparţire , este tot ceea ce reprezinţi tu pentru mine.
Nimeni şi nimic nu o poată să-ţi stea în cale , că tu mă prinzi mereu când o iau la vale.
Ştiu că te-am făcut să plangi , peste poate dar..sigur n-au fost lacrimi de şarte.
Adu-ţi aminte când ne întâlneam la două dimineaţa , ţinându-ne de mână nu ştiam cum să spargem gheaţa.

Tu eşti autostrada fără limită de viteză,iar iubirea ta e cel mai puternic halucinogen.
Dacă vreau să ajung în Rai , trebuie doar să mă săruţi , şi aş rezolva orice problemă dacă mă ajuţi .
Poate greşesc că te iubesc,lasă îngerii să spună cu chipul tău şi cu gura ta dulce : Noapte bună ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu