joi, 13 ianuarie 2011

... sau ... ?

Good,damn it.
Mă gâdeam ca în seara asta să zic câteva lucruri,care de la un timp de vreme au început să mă oftice.
BĂ FRAŢILOR ! VOI ŞTIŢI CARE ESTE DIFERENTA ÎNTRE COPIAT sau ÎMPRUMUTAT?
Mor pe unii când îi aud,gen : Aaa,da ştii că am şi eu d-aia! M-ai plagiat ! 
PENIS,vere! Nu ştiţi să faceţi diferenţa între lucru original şi lucru pe care îl are toată lumea.
Acum vă întreb eu pe voi,dacă vezi la unu nişte teneşi negrii,simplii şi mai vezi la încă unu...Doaaamneee! Plagiat,gata îl denunţ.Bă frate,faceţi diferenţa,vă rog eu frumos.Că e stresant să auzi lucruri de genu' ăsta,la cel mai mic rahat.Am o grămadă de exemple în clasă,şi m-am săturat.
Dacă cineva o să pună versuri dintr-o melodie şi altcineva tot din aceiaşi melodie,care APROPO e publicăă,înseamnă că-i plagiat,că vezi tu Doamne,TU ai aflat primu' de melodia asta.Păi bă băiatule,e ca şi cum ai zice : da eu sunt fan ,,nume artist'' , ceilalţi m-au copiat ! :| Good DAMN IT ! 
Iar faptu' că cineva nuştu se îmbracă într-un mod mai..hai să zicem stilu'lui / ei , şi tu copiezi stilu',păi bă.Ăsta-i copiat ! Adică mă refer,când furi ,,modul de a fi '' între ghilimele , că dă bine la ceilalţi.Păi bă,ăla da copiat sau..,,plagiat''.
Nuştu băi..eu mi-am spus punctu' de vedere în ce priveşte chestia asta,şi vă rog eu frumos de acum înainte când vă vine să ziceţi : Băăă,da' şi cutăriţă avea aşa.. gândiţi-vă de două ori ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu