sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Prima dragoste.

Prima dragoste,nu trebuie neapărat să fie şi prima la număr.Prima dragoste e atunci când simţi cu adevărat că iubeşti,defapt...da,chiar când simţi că iubeşti..ştiţi că se zice ,,Prima dragoste nu se uită niciodată!'' Ce trist! Daaaar adevărat ! La mine cam aşa e,nici acuma nu cred că am uitat prima dragoste.=]] Probabil e o prostie,da`pana mea...aşa e.:-?? 
Primaa mea dragoste nu pot să zic că a fost..cum a fost a celorlalţi..şi aici mă refer : Iubiiiiiii,te iubeeesc! Te adooor !:X " P L M  . Nu a fost aşa,şi câteodată Îi mulţumesc lu' Dumnezeu că nu a fost aşa :)) A fooost..ca orice relaţie..şi probabil o să vă întrebaţi : Păi şi dacă a fost ca orice relaţie..de ce e aşa de deosebită încât să fie numită ,,prima dragoste'' ? Păi,sincer nici eu nuştu.Adică P N M a fost ...special.Nuştu de ce,da' a fost,şi el şi...tot.:)) 
Anyway...nu-i lung postu' da' e ce gândeam în momentu ' ăsta . xD 

Edit 19 februarie : Am reuşit.Am uitat-o Edit 25 iulie,2011.: încă n-am uitat-o,e încă acolo. Edit 25 august : man,AM UITAT-O .

2 comentarii:

  1. :)))
    lol
    Stiu ca nu e de ras..da`.. pnm
    Da.. stiu si eu sentimentu`..
    Si eu simt acelasi lucru
    Asa k.. ;-j

    RăspundețiȘtergere
  2. :o
    imi place cum l`am formulat :x
    e prea ,,marpha" :">
    ba.poti sa razi..;;) nu ma supar ! :))

    RăspundețiȘtergere