luni, 3 ianuarie 2011

Plictiseală.



PLICTISEALĂĂ! Maree,ce taree..ceee p..!
Stau şi mă holbez de ceva vreme la monitor şi habar nu am ce să fac.Mă gândeam să fac un RP cu cineva,da' cu cine bă? Că nuu-i nimeni.Stau cu un pahar de suc de..ce-i ăsta?Aa..Fanta cu gust de struguri şi tot beau când n-am ce face,adică , cam continuu şi  mă trece din când în când câte o pişare d-aia.Da' măcar mă mai scol de pe scaun şi fac traseu camera mea - baie.Bă şi e un frig afara,adică mai şi ninge şi măcar afară să fi stat.Daa' cu cine? Că e plecată cam toată luumea.Şii..ce mai face lumea când se plictiseşte? Ba mai caută o melodie nouă,ba mai aruncă cu ochiu pe un haifaiv sau eventual pe un blog.Da' eu asta fac cam de când m-am sculat..adică cam de pe la 12 şi ceva.
Poate s-o mai înveselii atmosfera spre seară.

Un comentariu:

  1. Mdea..cunoastem sentimentu`
    Pacat..vrei sa si plang ?! :))
    Ndea..hai ma k toate trec..
    Da-le drek ;)
    [Frumoasa melodie,a? : haauuu,uratelor!!:))) ;) ]

    RăspundețiȘtergere