luni, 17 ianuarie 2011

Oameni.

 Băăi,mâ gândeam să zic astă-seară câteva cuvinte despre oameni . Şi despre ce fac ei ca să-şi atingă scopurile.
Chiar dacă n-o să formulez aşa cum mi-aş fi dorit,am să încerc.
Păi,unii oameni ar da orice numai ca să-şi atingă scopurile sau doar..să se folosească de oameni pentru a se simţi ei bine.
Păcat,pentru că astfel de oameni nu merită absolut nimic,pentru că..sunt nişte nimicuri.Aş vrea să pot să mă mint că totu' a fost frumos şi că totu' s-a sfârşit aşa cum mi-aş fi dorit,aş vrea..dar nu pot! Dar regret că..poate..am lăsat de la mine chiar şi când nu trebuia,dar..poate mi s-au acceptat şi faze care nuştiu de ce au fost acceptate..probabil,tot aşa..să-şi atingă scopul sau...eventual,că eram roata de rezervă.Da'..eu am avut ceva mai special,am avut răbdare,în timp ce alţii au dat cu flit.
 Eu am ştiut să vorbesc,sau am încercat..şii ăă..am avut milă.Sau nu,îmi păsa prea mult să pot să dau cu picioru' ..am fost prea îngăduitoare.Nu-mi plac oamenii care se folosesc de tine , pentru..indiferent pentru ce , şi după SE PIŞĂ PE TINE,că d'eh..numai avem nimic în comun..că numai suntem pe aceiaşi lungime de undă..că..gata,s-a consumat totu',numai e cum era..asta e ,imi pare rău că s-a temrinat aşa,deşii aş fi vrut să fie altcumva,dar n-a fost.Degeaba îţi ceri scuze..Pacat.A fost ceva frumos..da' s-a terminat urât.

Un comentariu:

  1. E trsit,nu?
    Sa vezi k nu au fost
    Vorbe in vant ca pana acum..
    Eu nu mi-am cerut scz..
    Si nici nu o s-o fac pt k nu am de ce..
    Si nu mi-am atins niciun scop..
    Daca asta e parerea ta..
    Nu fac nimic ca sa ti-o schimb..
    ;-j
    Bafta![si dak ai cv de zis..sp macar in fata]

    RăspundețiȘtergere