marți, 25 ianuarie 2011

Lucruri de care mi-ar fi prea dor.

  1. Mi-ar fi prea dor de ei.
  2. Mi-ar fi prea dor de mami.
  3. Mi-ar fi prea dor de el.
  4. Mi-ar fi prea dor de trezitu' greu de dimineaţă.
  5. Mi-ar fi prea dor de mersu' până la şcoală şi înapoi.
  6. Mi-ar fi prea dor de glumele lu' Mihnea.
  7. Mi-ar fi prea dor să mă cert cu toţi,şi doar o singură persoană să mă înteţeleagă.
  8. Mi-ar fi prea dor să am probleme.
  9. Mi-ar fi prea dor de fericire.
  10. Mi-ar fi prea dor să iubesc.
  11. Mi-ar fi prea dor să simt cum calc pe nori.
  12. Mi-ar fi prea dor să-i simt bătaia inimii.
  13. Mi-ar fi prea dor de râsu' lor.
  14. Mi-ar fi prea dor de pc.
  15. Mi-ar fi prea dor de telefon.
  16. Mi-ar fi prea dor de pisici.
  17. Mi-ar fi prea dor să ies pe afară.
  18. Mi-ar fi prea dor de muzică.
  19. Mi-ar fi prea dor să mă cert cu Bianca>;d<
  20. Mi-ar fi prea dor de zilele cu soare.
  21. Mi-ar fi prea dor de băncile pe care am atâtea amintiri.
  22. Mi-ar fi prea dor de locurile speciale.
  23. Mi-ar fi prea dor de ,,blocu' nostru '' . 
  24. Mi-ar fi prea dor de vară.
  25. Mi-ar fi prea dor să mă cert cu tata.
  26. Mi-ar fi prea dor să-mi bat joc de pitzi , coca , cu Carla.
  27. Mi-ar fi prea dor să mă bată mama la cap.
  28. Mi-ar fi prea dor de profesori.
  29. Mi-ar fi prea dor de şcoală.
  30. Mi-ar fi prea dor de scări,de spatele şcolii.
  31. Mi-ar fi prea dor de Madame,de la magazin.
  32. Mi-ar fi prea dor de tot ce-am iubit şi iubesc.


2 comentarii: