marți, 18 ianuarie 2011

Ea...

http://toxicloveee.blogspot.com/2011/01/gabi-lexa.html


WTF VEREEE ?! Vă jur că mi-au dat lacrimile,n-am auzit..sau mă rog  , citit..asemenea cuvinte de la absolut NIMENI . Jur.(bine,poate de la 1-2 ) Da`aşa cum a făcut-o Diia în postu' ăsta,nu cred că am mai văzut.
Ok,hai să zic şi eu câteva.
Daaa,băi aşa e.Avem o chestie mai specială care nu puteţi s-o înţelegeţi,şi mi-am dat seama de asta,chiar azi.
Şi,când am citit postu'..mi-au dat lacrimile..practic,lăcrimam.Şi...nici eu nu te-am uitat,şi nici nu cred c-o s-o fac vreodată,pentru că e peste puterile mele să fac asta.
Ştiu că durea atunci când ne certam cu zile..da'..asta e.Se mai întâmplă..şi..măi..eu mereu îi zic : Fă ce crezi tu că e mai bine pentru tine,şi n-am să mă supăr..ştii că niciodată nu ţi-am judecat alegerea,mai ales când ştiam că o faci cu capu' pe umeri.
Defectu' nostru , adică cel al prieteniei noastre , e ăla ca , caracterele noastre nu sunt asemănătoare,chiar dacă poate câteodata..de cele mai multe ori,ne înţelegem şi din priviri...suntem diferite.
Eu sunt ca focu ' şi tu ca apa . Eu sunt aia care fac ce vreau , tu eşti aia cuminte şi etc.
Şi..probabil mi-am dat seama de un lucru...Îmi pare rău,na..aşa sunt eu.Şi tu şi el şi ea , aţi fost singurii care aţi ştiut şi ştiţi să-mi acceptaţi defectele..şi vă multumesc enorm pentru asta..n-am cuvinte să vă zic cât de mult te preţuiesc pentru lucrul ăsta..Şi sincer ţi-o zic ... ŢIN LA TINE !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu