luni, 31 ianuarie 2011

Amintiri..

Cred că ştiţi cu toţii melodia asta.
Da' sincer..e atât de ..potrivită.
Cum ziceam şi aici ceva s-a schimbat.Numai e cum era şi aş vrea ca totul să redevină la normal,când era aşa..soare&căldură,zâmbete şi surâsuri..tot ce ţine legat de fericire.Uhhm...nici măcar nu ştiu să explic ce vreau să redevină la nomral , cu fapte şi..d-astea...nuştiuu.Ştiu doar că vreau !
Filmu' vieţii mele s-a schimbat şi hăhă , e doar începutul.
Mă uitam seara trecută pe nişte arhive vechi cu un amic , şi mă gândeam..cum eram atunci...mai...ciudată..adicăă...altfel,nu prea-mi păsa şi sinceră să fiu nu aveam ,,atâtea probleme'' cum am acum,dacă astea se pot numii probleme.>>" Şi..parcă toţi,totu' era altfel..modu' de a fi , modu' de a trăi..Şi e ciudat că numărul prietenilor pe care-i aveam..hai să zicem prin vară şi primăvară..a scăzut,numai este acelaşi.Sau poate..ei încă sunt acolo da' nu-i văd eu?Hmm,ciudat.
Dansez cu pozele vechi, incepe sa mi se faca dor
De cum eram cand eram copil atunci credeam ca pot sa zbor.

Heh chiar că..chiar credeam că n-am limite şi că pot face orice vreau eu,că toatăă lumea e la picioarele mele:-? Şi..că..sunt o pasăre liberă în văzduhu' albastru şi pur.(eh.ce poetic =)) ) 
Au plecat i-am iertat da' pot fi numit tampit
Ca inca mi-e dor de fata care odata ma mintit.

Da,chiar îmi e dor de acel el de pe la începutu' toamnei,şi de toaaate lucrurile alea frumoase pe care le făceam zi după zi.Chiar mi-e dor să nu ne mai prefacem că suntem nişte adulţi care încearcă marea cu degetu' şi defapt,suntem doar nişte copii care habar n-au să-şi exprime sentimentele.xD
Şi chiar mi-e dor să fim  noi . 
Am un zambet frumos, stiu mi lam vazut in poza
Acum zambesc cu berea la doi sau cu patru doze,

Da,acum..orice lucru mărunt care atunci mă făcea să zâmbesc,acum..parcă nici numai există.Eu,parcă numai ştiu să privesc viaţa aşa cum trebuia da' atunci...alta era viaţa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu