vineri, 19 noiembrie 2010

Îmi pare rău..


Îmi pare rău dacă când îţi vorbesc urât,mă face să-mi doresc să rămân mută.Nuştiu,poate încă n-am învaţat să ma exteriorizez în aştia treişpe ani ai mei,poate că încă n-am învăţat să arăt ce simt..mnuştiu,da' unele lucruri se ştiu de la sine înţeles,e de ajuns doar o privire şi îţi dai seama..da' câteodată mai simţi nevoie să ţi se şi spună.Păcat! Ăsta-i un defect de al meu,printre alte suuuuuuuuuute,pe care nu-l pot repara.
Îmi pare rău dacă nu ştiu şi n-am ştiut să fiu lângă tine atunci când ai nevoie de mine,nuştiu pare absurd da' chiar nu-mi dau seama...dacă nu-mi spui faţă-n faţă eu cred că totu'-i bine şi că n-ai nevoie de mine şi că poţitrece singură peste...
Ştiu că ai nevoie de cineva care să-ţi spună o vorbă bună atunci când simţi că numai poţi,ştiu că nusunt aşa cum ţi-ai fi dorit...da' asta e!trebuie să înveţi să lupţi şi singură...deşi ar fi trebuit să înveţi să o fi făcut până acu',că viaţa asta firar a dracului ea să fie ne rezervă mereu câte o doză de agonie apoi..mai vine şi faptu' că  euodată şi odată am să plec..şi atunci ce te vei face?Obişnuieşte-te cu gându' că nusunt doar a ta deşi ştiu că ar trebui să fiu,da' asta e.
Îmi pare rău că nu ai ajutorul pe care îl vrei şi îmi pare rău că am primit tot ce mi-am dorit şi primesc şi nuştiu si n-am ştiu să apreciez tot ce faci,tot ce ai făcut..şi tot ce vei face pentru mine.
Eşti un înger şi îmi pare rău că de fiecare dată când fac ceva rău îţi smulg o pană din aripile tale..e doar faptul că nuştu' nu vreau...nu pot...n-am învăţat...să-mi arăt sentimentele faţă de tine,cel puţin..credeam că le ştii da' m-am convins că nu...
Iartă-mă,regret nespus..îmi pare rău atât de rău pentru tot ce fac,ce zic..da' ce spun? Eu niciodată n-o să mă schimb..una zic alta fac,nuştu aştept încă ''bomba'' care să mă izbească tare şii...care să mă facă să mă schimb,de-a dreptu'.
Şiii..sper să ajungi să citeşti asta peste anii...şi să-ţi dai seama că,chiar dacă n-am arătat-o..te iubesc!
Încă odată,pe bune..iartă-mă!

Doamne fa-o fericita ca-i un inger pe pamant
Mai bine orbesc decat sa o mai vad vreodata plangand.:-<

Un comentariu: