miercuri, 13 octombrie 2010

Dacă pleci..


Dacă pleci,vreau să ştii că am ţinut la tine ,şi tin în continuare,cât n-am ţinut absolut niciodată,enorm.Enorm de mult,şi nu ştiu de ce naiba ţin atât de mult.(acum numai ţin)
Dacă pleci vreau să şti că nu regret nimic din tot ce-am făcut,tot ce am avut,chiar dacă pentru puţin timp.
Dacă pleci vreau să şti că vreau să rămânem prieteni.
Dacă pleci vreau să-ţi aduci aminte că viaţa merge înainte pentu amândoi.
Dacă pleci vreau să ştiu că pot să trec peste toate, da' cu ajutoru' tău. (pot şi singură,n-am nevoie de ajutor)
Dacă pleci să şti că n-am să neg niciodată tot ce a fost,dac-o să mă întrebe cineva.
Dacă pleci ştiu că tu nu-ţi vei aduce aminte de nimic şi vei nega totu' dintre noi.
Dacă pleci ştiu că atunci când o să citeşti asta,o să par patetică în ochii tăi.
Dacă pleci vreau să şti că-ţi mulţumesc.
Dacă pleci vreau să şti că tot ce am scris mai sus,e adevărat.
Dacă pleci ... te rog frumos să asculţi melodia Chriss (JustUs) - Dacă pleci. (ai ascultat-o deja.)

Un comentariu: